خانه » سود پرک خالص پارسیان » پارسیان سود بهترین چربی‌گیر صنعتی

پارسیان سود بهترین چربی‌گیر صنعتی

سود سوز آور در صنعت کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده، استفاده از آن به عنوان چربی‌گیر در تمام صنایع است. می‌توان گفت چربی گیر صنعتی پارسیان سود بهترین نوع این مواد است که با قدرت و خلوص مناسب در کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چربی گیر صنعتی

چربی گیر صنعتی

مواد شوینده صنعتی لازم است دارای ویژگی‌هایی از جمله حلالیت کامل در آب، توانایی از بین بردن سختی آب، غیر سمی بودن، قابلیت چربی زدایی، قابلیت حل کنندگی آلودگی، قابلیت حذف زنگ و پوسته و قابلیت نفوذ بالا باشد.

مواد شوینده به دو دسته اسیدی و قلیایی تقسیم می‌شوند. سود پرک یک شوینده قلیایی است که به سرعت می‌تواند موجب انحلال پذیری چربی موجود در سطوح فلزی شده (که در اصطلاح شیمیایی به این فرآیند، «صابونی شدن» گفته می‌شود) و در نتیجه چربی را از سطوح پاک کند. همچنین از هیدروکسید سدیم به عنوان ماده اولیه قلیایی در تولید تمیزکننده‌ها و پاک کننده‌ها استفاده می‌شود اما پارسیان سود به تنهایی نیز چربی گیر قوی در صنایع است.

چربی گیری فلزات به دو روش قابل انجام است. روش اول اینکه سود پرک را با آب رقیق نموده و فلز را برای مدتی در آن قرار می‌دهند و غوطه‌ور می‌سازند. روش دوم این است که محلول حاصل را با فشار روی فلز مورد نظر می‌پاشند، به این صورت که فلز را از داخل تونل پاششی عبور می‌دهند و یا مانند تصویر با یک لوله محلول را روی فلز می‌پاشند. در روش پاششی اتلاف محلول کمتر است و به صرفه‌تر می‌باشد.

theme